Graag stellen wij ons aan u voor
De meeste bedrijven kennen Delta-V als een zeer betrouwbare leverancier van kantoor en bedrijfsinrichting met zeer korte levertijden. Onze eigen chauffeurs zijn dagelijks op pad in België, Nederland, Duitsland en Zwitserland.
Vanuit ons centrale magazijn in Wuppertal met meer dan 10.000 palletplaatsen voorraadmeubilair en onze Benelux Hub in Hamont-Achel kunnen wij meestal snel voldoen aan de wensen van onze klanten.
Niet altijd kan een inrichting van bijvoorbeeld een bedrijfsrestaurant, kantoor of vergaderruimte gerealiseerd worden met ons standaard assortiment. In deze brochure laten wij u daarom graag kennismaken met onze Project-afdeling.
Onze ervaren buitendienstadviseurs staan u graag bij wanneer het interieur van uw bedrijfspand aan een update toe is.
De laatste jaren zijn er veel zaken veranderd wat betreft kantoorwerk zoals de opkomst van het hybride werken, waarbij medewerkers deels van thuis uit werken en slechts beperkte tijd op kantoor doorbrengen.
De kostbare vierkante meters moeten anders benut worden om onnodige leegstand te vermijden; het kantoor krijgt meer de functie van ontmoetingsplaats waar collega’s elkaar kunnen treffen en vaak op informele wijze kennis uitwisselen.
Nodig ons eens uit op uw bedrijf, wij ontwerpen graag een goed voorstel op maat!
Samen met u realiseren we de werksfeer die past bij uw onderneming
Wanneer we tegenwoordig werken op een kantoor is dat bijna altijd aan een beeldscherm, dit vraagt om aangepast meubilair zodat ons lichaam niet overbelast raakt. Ergonomie is géén luxe maar gewoon de standaard ; een werkplek moet aangepast kunnen worden aan de gebruiker en liefst is die werkplek op meerdere mogelijkheden in te stellen voor zowel zittend als staand werk.
Hetzelfde geldt ook voor Akoestiek; te veel geluid om ons heen leidt af en wekt irritatie. Ook dit is iets wat standaard meegenomen wordt in de adviezen die wij voor onze klanten uitwerken. Waar tegenwoordig steeds meer aandacht naar uit gaat is de beleving/sfeer in de werkruimte, je spendeert daar immers een groot deel van je werktijd.
Na een bezoek aan uw bedrijf, waarbij we uw wensen inventariseren, werken we aan de hand van een werkplekanalyse een inrichtingsvoorstel uit. Belangrijk hierbij is een goede visualisatie d.m.v. tekeningen, 3D fotorealistisch renders en eventueel virtual reality videos.
Een gezonde werkomgeving stimuleert de productiviteit
In ieder bedrijf zijn de werknemers het belangrijkste kapitaal; als ondernemer moet je veel energie steken in het werven van personeel en het verzorgen van constante bijscholing om voorop te lopen in de markt.
Tegenwoordig is het ook van zeer groot belang uw mensen aan boord te houden en hen optimale arbeidsomstandigheden te bieden.
Kies jouw stijl
Hello Home-Office
Wanneer er rust is op de werkvloer werkt men geconcentreerder
In tegenstelling tot het oude systeem van “cellenkantoor” waarbij aan weerszijden van de gang kantoorruimtes voor 2 of 3 mensen waren gesitueerd is er de laatste jaren vooral gefocust op de zogenaamde landschapskantoren. Veel werkplekken in een grote ruimte waarbij dus ook veel onderling contact mogelijk is. Nadeel van dit systeem is dat er ook meer geluidsoverlast ontstaat, zeker daar waar veel getelefoneerd wordt.
Ook klimatologisch zijn er vaak klachten over temperatuur, tocht en gebrek aan daglicht wanneer je verder van de venster zit.
Een juiste indeling is dus belangrijk evenals het verzorgen van een goede akoestiek met daarvoor bestemde panelen. Ook de zogenaamde Belcellen of Pods kunnen bijdragen aan een lager geluidsniveau op de afdeling.
Ergonomische bureaustoelen zijn toch vanzelfsprekend
We brengen heel wat tijd door voor het beeldscherm, zowel op kantoor als thuis. Een bureaustoel gaat zeker 10 jaar mee, dat zijn bijna 10.000 uren dat de stoel wordt gebruikt. Het is dan ook zaak om te investeren in een goed product dat rugklachten voorkomt. Nog beter is natuurlijk regelmatig een stukje te lopen of een tijdje staand te werken.
Het interieur, de sleutel tot uw succes - bezoek ons
De inrichting van uw bedrijf is zoveel meer dan enkele meubels die op hun plek staan. Het gaat om de uitstraling, de look, het gevoel dat mensen ervaren wanneer ze uw onderneming binnenstappen. Het interieur is het visitekaartje voor klanten en collega’s.
DELTA-V LUCAS N.V.
Bosstraat 189
B-3930 Hamont-Achel
Tel. +32 (0)11 440 440
info@delta-v.be
www.delta-v.be
Openingsuren
showroom
Maandag tot vrijdag
van 8.30 tot 17.30 uur
Op afspraak kan ook.