Naar boven
Tot 20% 
Premium Klantenkorting
Bestelwaarde
Projektkorting
vanaf € 99,–
10%
vanaf € 7.500,–
12%
vanaf € 10.000,–
15%
vanaf € 12.000,–
17%
vanaf € 15.000,–
20%
Grotere projecten worden voor U individueel berekend volgens projectgrotte en mogelijke kostenbesparingen.

Projects

Bekijk Online


CONTACTGEGEVENS

DELTA-V LUCAS N.V.
Bosstraat 189
B-3930 Hamont-Achel

Tel. +32 (0)11 440 440
info@delta-v.be
www.delta-v.be



OVER ONS

DELTA-V Lucas, van oorspring een familie-bedrijf met meer dan 40 jaar ervaring in de kantoormeubelenbranche, kwam in 2002 onder de vleugels van het Duitse DELTA-V.

De combinatie van enerzijds catalogus-/webshopverkoop en anderzijds het projectgebeuren, maakt van ons een unieke speler op de markt. Een uitgebreid assortiment, deels eigen productontwikkeling maar ook door intensieve samenwerking met zorgvuldig uitgekozen fabrikanten, maakt voor ieders budget een individuele oplossing mogelijk.

Onze experts komen bij u ter plaatse om samen uw individuele inrichting uit te werken, rekening houdende met ergonomie en akoestiek, maar ook met uw bedrijfsfilosofie.

Onze veelzijdigheid koppelen we aan een persoonlijke benadering, een uitgebreide garantie en een uitstekende service en na-service.



WERKWIJZE

U wilt uw kantoor of bedrijfsgebouw (her)inrichten? Neem dan gewoon contact met ons op, zodat wij kunnen luisteren naar uw wensen en benodigdheden. Dan gaan we, uiteraard samen met u, op zoek naar een passend concept. Wij zorgen ervoor dat elke ruimte optimaal benut kan worden. Met uw ideeën in ons achterhoofd, maken wij een persoonlijk en duidelijk voorstel, volledig passend binnen uw filosofie en budget.


BEZOEK AAN UW BEDRIJF

Om het beste beeld te kunnen krijgen van de mogelijkheden, plannen wij eerst een bezoek aan uw bedrijf in. We bekijken graag welke ruimtes er (her)ingericht moeten worden. Vanuit dit oogpunt kunnen we starten met de werkplekanalyse.


WERKPLAATSANALYSE

We bekijken wat de noden zijn voor een bepaalde werkplek of ruimte, en reiken hiervoor reeds ter plekke enkele ideeën aan. Hoe klein of groot de ruimte ook is, wij zorgen ervoor dat deze steeds optimaal benut wordt en maken voor elke medewerker een eigen aangepaste werkplek.


VERTALING NAAR INRICHTINGSPLAN

Nadat we alle noden en wensen met u overlopen hebben, gaan wij aan de slag met het maken van een inrichtingsplan. Een inrichtingsplan is het ontwerp van uw ruimte, rekening houdend met alle punten die voor u en uw medewerkers belangrijk zijn.

3D TEKENING

Uiteraard leveren wij elk ontwerp ook aan als een duidelijke 3D-tekening, waardoor u een reëel beeld krijgt van uw nieuwe werkomgeving. Een beeld zegt immers meer dan woorden! Eenmaal de 3D-tekening klaar is, kunnen er ook snel meerdere varianten getoond worden. Kleurtinten, materialen, positioneringen, enz. kunnen snel aangepast worden. Door gebruik te maken van 3Dvisualisatie kunnen wij u een realistische weergave van uw project bieden.


REALISATIE VAN UW NIEUWE KANTOOR

Nadat wij de inrichting aan uw wensen en noden getoetst hebben, wordt er een afspraak gemaakt voor de effectieve realisatie van de plannen. Wij staan in voor een professionele montage en afstelling van elk meubel, waardoor wij steeds een kwalitatieve afwerking kunnen garanderen.



Door een combinatie te maken van uw visie en ons advies, komen wij steeds samen tot een concept op maat. Routinewerk komt bij ons niet voor, waardoor wij steeds enthousiast elke uitdaging aangaan. Daarna zetten wij de plannen om in een strak en praktisch ontwerp en realiseren wij uw project tot in de kleinste details. Wij leveren zowel het grondplan als tekeningen van het 3D-aanzicht van uw kantoor aan, zodat de gehele inrichting visueel gemaakt wordt en u een idee krijgt van de sfeer. Een team van experts zorgt voor de feilloze afwerking volgens het vooropgestelde plan en budget.



 

AKOESTIEK

Storende geluiden op kantoor hebben een negatief effect op de productiviteit van uw werknemers en kunnen zelfs gezondheidsklachten veroorzaken. Wij adviseren u inzake akoestische oplossingen, zoals bijvoorbeeld opzetwanden, die het geluid optimaal absorberen.

HYGIENE

Om de gezondheid van medewerkers te garanderen worden onze meubels uitgevoerd in onderhoudsvriendelijke materialen, die eenvoudig gereinigd kunnen worden. In bijzondere situaties, zoals bijvoorbeeld CORONA of een andere overdraagbare aandoening leveren wij ook transparante schermen in glas of acryl, die de werkplekken beter van elkaar scheiden.

COMFORT

Het is belangrijk ergonomisch te kunnen werken op een comfortabele manier.


ERGONOMIE

Ergonomie op kantoor mag niet zomaar genegeerd worden. Rugklachten zijn een van de meest voorkomende werkgerelateerde aandoeningen. Een goede zithouding is van groot belang om dergelijke klachten te voorkomen.

Een duurzame bureaustoel die de juiste ondersteuning biedt, zorgt reeds voor een correcte zithouding. Iedereen is anders en zit anders, dus is het erg belangrijk dat een bureaustoel met verschillende verstelbare mechanismes uitgerust is.

Maar ook een standaard bureau van 74 cm is niet voor iedereen geschikt. Bovendien luidt het advies van bedrijfsartsen dat kantoorbedienden slechts 2/3 van hun tijd zittend zouden mogen doorbrengen en 1/3 staand.

Een in hoogte verstelbaar bureau biedt hiervoor de ideale oplossing en kan individueel aan elke werknemer aangepast worden.

 






ONTHAAL

Een eerste indruk blijft steeds lang hangen. Het onthaal van uw bedrijf vormt deze onuitwisbare eerste indruk bij klanten en verdient daarom extra aandacht. Het is belangrijk dat bezoekers die moeten wachten op zijn minst even kunnen gaan zitten. Zetels en tafeltjes creëren een huiselijke sfeer en zorgen ervoor dat iedereen zich meteen op zijn gemak voelt. Het is het dus echt waard te investeren in uw ontvangstruimte, die mee het imago van uw bedrijf bepaalt.








SFEERVOL WERKEN

Een werkplek moet niet enkel praktisch en ergonomisch ingericht zijn, ook de sfeer bepaalt mee de productiviteit van uw werknemers. Wanneer uw personeel zich goed voelt in de werkomgeving, zult u dit ook merken aan de behaalde resultaten en cijfers.

De kleur- en materiaalkeuze van uw meubilair moet perfect kloppen. Of u nu kiest voor een moderne, strakke, huiselijke of warme stijl, wij zorgen er steeds voor dat alle elementen mooi bij elkaar passen. Onze experts adviseren u steeds persoonlijk over de gewenste inrichting en styling, zodat het beoogde eindresultaat bereikt wordt.



Vergaderruimtes mogen niet druilerig zijn, ze moeten de creativiteit stimuleren en stijl uitstralen. Daarbij moet een vergaderzaal modern comfort bieden en luxueus zijn. Wij creëren voor u een ruimte waar zowel formele meetings als inspirerende brainstormsessies kunnen plaatsvinden. Met andere woorden: een multifunctionele ruimte die motiveert en sfeer uitademt.


MEETING

Ook voor meetings is het belangrijk dat men beschikt over functioneel meubilair. Tegenwoordig kan een vergadertafel uitgerust worden met de modernste snufjes: kabeldoorvoerkleppen, stroomvoorzieningen, een paneel voor de bevestiging van een televisietoestel, … Zo wordt het kinderspel om een presentatie te geven tijdens een bespreking, zonder te moeten puzzelen met (verleng)snoeren of andere kabels en tijd te verliezen met het installeren van projectoren e.d.



SHOWROOM

Kom ideeën opdoen in onze showroom van 1.000 m², waar u de mogelijkheid heeft de gewenste producten te bekijken en aan te raken, zodat u weet wat u in huis haalt.

U heeft een ruime keuze uit ons groot assortiment aan meubilair. Onze vakkundige adviseurs ter plaatse vinden voor u steeds de juiste oplossing, volledig afgestemd op uw wensen en budget.

LEVERING

Wanneer uw bestelling klaar staat voor uitlevering, nemen wij eerst persoonlijk contact met u op om een afspraak te maken.

MONTAGE & PLAATSING

Op de afgesproken dag komen onze monteurs bij u ter plaatse om elk meubel te plaatsen en af te stellen naar uw wensen.

SERVICE

Ook na verkoop kunt u rekenen op onze service en garantie. Wanneer uw meubilair onderhoud nodig heeft of hersteld moet worden, komen wij zo snel mogelijk bij u langs. Ook bij andere vragen staan wij uiteraard steeds voor u klaar. Wij staan van A tot Z in voor de correcte afhandeling van uw bestelling.



Heeft u advies of informatie nodig? Neem dan gewoon contact met ons op. Wij staan steeds voor u klaar en staan u bij met onze vakkennis.


CONTACTGEGEVENS

DELTA-V LUCAS N.V.

Bosstraat 189
B-3930 Hamont-Achel

Tel. +32 (0)11 440 440
info@delta-v.be
www.delta-v.be